söndag 16 maj 2010

2 nya




Här kommer två jag inte visat. Första cykeln var till SWE.
Annars har jag varit lite krasslig. Igen. Och sysslat med annat än scrapping. Jag har gjort en fotobok på vår förra semester. Har precis blivit klar och skickat iväg, och betalt, så jag hoppas den kommer som den ska.
Den var över vår sommarsemester 2007. Har ju gjort ett resealbum om det, som jag scrappat, men jag var så missnöjd med det. Känner att det är så många foton man vill ha med i ett semesteralbum, och det är svårt att få med allt, dessutom blir det lite långtråkigt att scrappa stora album som ska hänga ihop, så det kommer jag inte göra fler gånger. Hädanefter blir det såna här fotoböcker över våra resor. När jag fått hem denna och blivit nöjd :-) ska jag göra en om vintersemestern 2007 också.
Vad fotoböcker är för något kan ni läsa här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar