lördag 15 maj 2010

Fina Gabriel



Jag har sån scraplust nu, och det går fort dessutom, båda dessa layouterna är gjorda på mindre än en timme, vilket är väldigt kort för mig som kan hålla på i upp till 4 timmar med en enda LO. Skönt, man får lite gjort. Jag har massor av bilder som jag vill ha scrappade.
Problemet är att jag börjar få ont om papper!!! Det har jag ju inte behövt tänka på på flera år, då jag hade webshop. Nu har jag lagt ner webshoppen, hinns inte med 3 små illbattingar. Och nu har jag alltså börjat få ont om papper, mönstrade.... så kan det gå :-) Jag kan inte säga att jag saknar att ha en butik. Det är väldigt mycket jobb till förhållandevis lite pengar. Men det var såååå skönt att alltid ha material hemma, att välja och vraka på vad som skulle köpas in, och välja det som man själv gillade bäst. Men man få ju tänka som så, att om jag hade haft min shop nu, så hade jag INTE haft någon tid att scrappa....eller pyssla här hemma (se min andra blog)
Här är mina två senaste.
"Älskar dig" är bara lite bilder på Gabriel. Tycker han är så söt :-) Den publicerades på Veckans skiss.
"Nyfödd" handlar om förlossningen, fast det är en LO till vårt vanliga album. Det är exakt samma foton som den som är till Gabriels album, (den ligger under "Gabriels album" om ni vill kika. Fast den ena bilden är sepia här. Var lite roligt att göra två helt olika layouter med samma foton.
Hoppas hinna med lite ikväll igen :-) Har redan förberett med foton och har ett hum om upplägget.
Ha det bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar