söndag 16 maj 2010

En snabb till Stellas


Jag gjorde LOn till Stellas Jubileum i alla fall. Har man ändå köpt kitet så. Jag hade bestämt mig för att inte tävla den här gången, så jag har inte numret kvar, men har mailat dem på Stellas om det, det skulle ju inte vara några problem, och har laddat upp min LO ändå så länge. Hon kanske inte kollar mailen innan imorgon, det är ju nyår :-) Denna gång blev det en riktigt snabb LO som jag slängde ihop igår kväll, på mindre än en timme :-) Tycker fotot är så sött. Det är på Amanda som är så lycklig över att få använda storebrors saker. I detta fall ett dinosauriespel för STORA barn. Inte lätt när man har en bror som är 4 hela år äldre :-) Jag har inte använt så mycket från kitet, det var ganska svåra papper för mig. Men de två dekorationsnålarna är från kitet, och swirlen till höger om fotot också. Men det är alltså allt från kitet :-) Papprena är underbara Maja Design. Har blivit helt kär i de papprena nu. Synd, SYND att de är så dyra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar