fredag 14 maj 2010

Ljusstakar


Här regnar det igen, och är allmänt mulet. Hoppas verkligen vädret blir lite bättre, vi ska ju inte utomlands i år. Det vågar vi oss inte på, inte med en 2månaders och en 20månaders, så det får bli till nästa år, och tills dess får man flukta i resekatalogerna bara :-) Och planera.... I går blev det en liten shoppingrunda, en liten, för Anton var ju med och han är bara måttligt intresserad av heminredning. Men genom att muta med leksaksaffären och en Spidermantröja, fick jag gå till Lagerhouse. Där hittade jag de här ljuvliga ljusstakara. Var jag har satt dem ska jag visa en annan dag :-) Sen var vi på IKEA för att köpa Poängfåtöljer till barnen, tre stycken skulle vi ha. De hade bara stommarna kvar, inte någon klädsel, och de ska utgå, så de kommer inte komma in igen. Nu får vi fundera vidare på vad vi ska ha till barnen att sitta på i Allrummet.... det lutar väl åt sittkuddar. Det har jag inte hittat någon snyggt tyg till, tips mottages tacksamt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar