lördag 15 maj 2010

Plocka kastanjer


Nu var det länge sen jag bloggade. Det har varit så mycket, Anton och Amanda och deras kusin fyller år 3 dagar i rad i slutet av oktober, så det har varit massa kalas. Sen har jag bokat nästa års resa. Varit lite sjuk. Ja, tiden har gått, och jag har inte hunnit....Men snart hoppas jag komma igång med scrappandet igen. Håller på med Stellas Höstmix, men de är inte fotade än.
En regnig dag var jag och barnen ute och plockade kastanjer. Det resulterade i några fina bilder. (Tänker dock, att nästa gång ska vi inte samla dem i en Cooppåse, utan kanske en liten korg som gör sig bättre på bild)
Lon är till skisstävlingen på Scrapgalen. Tävlingen är inte avgjord, men allas bidrag är bloggade där, så jag antar att det är ok att visa den här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar